čtvrtek 1. října 2015

Překvapení č. 2- Pouštění na přechodech

Tak vás opět zdravím. A přináším tu popis malého-velkého překvapení, které mě to potkalo. Tím je, že vám v 95 % zastaví, když se vyskytnete v  blízkosti přechodu. Za celý měsíc co jsem tu, mi snad nezastavilo tak 6 aut. A to je co říct. Rozhodně bych to tu nečekala. 
Vzhledem k tomu, že to nehrozí v Barceloně, na Costa Bravě mě to taky nepotkalo a v květnu, když jsem byla kousek na jih o Barcelony, tak taky nezastavovali. Myslím, že Andalusii, Murcii asi ani zmiňovat nemusím. Protože tam už jsou ti řidiči opravdu šílení a zastavování tam nehrozí ani náhodou. To byste asi museli začít kouzlit. 

Bylo to a je příjemné překvapení. No jen asi bude trošku problém, až si zvyknu, abych neočekávala i doma, kde tomu ne vždy takto je. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkujeme za váš komentář