neděle 4. října 2015

Problém č.2- Drogerie

Nevím čím to je, ale najít normální drogerii tak jak jsme zvyklí od nás mi přijde ve Španělsku jako opravdové umění. Je pravda, že jsem pořádně nikdy drogerii během svých pobytů na území Španělského království pořádně nepotřebovala. A tak jsem si říkala, že se mi to asijen zdá, že tu není na každém rohu drogerka jako u nás doma ať už Teta, Rossmann, DM,....
No nicméně jsem došla k závěru, že na drogerie se tu moc nehraje. Většinou drogistiké potřeby nakupují v supermarketech, kde je relativně široká nabídka. 

Nicméně po měsíci tu, jsem objevila už dva obchůdky s drogistickýmmi potřebami a dokonce i asi 3 obchody s kadeřnickými. Tam koupíte různé natáčky, hřebínky, šampony, barvy a fůru dalších potřeb nějakým způsobem spojených s péčí o vlasy. Asi si to tím tak nějak tady vynahrazují.
Samozřejmostí je, že tu mají i parfumerie, ve kterých nějakou tu drogerii taky zakoupíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkujeme za váš komentář