čtvrtek 17. září 2015

Barcelona

Asi není žádnou novinkou, že Erasmus ačkoli je primárně studijním pobytem je vyplněn spoustou cestování. A tak si ani já neodpustím a musím se pochlubit výlety. Ten první se konal samozřejmě do Barcelony, protože je blízko a všude se o ní píše a povídá.
Tento výlet se taky konal pod hlavičkou našeho orientačního týdne. A tak jsme měli dopoledne cca 2 hodinovou prohlídku z průvodcem. Mohli jsme si zvolit jestli chceme výklad ve španělštině nebo angličtině. Jelikož své španělštině příliš nedůvěruji, tak jsem zvolila angličtinu. A viděli jsme nějaké to místečko a zákoutí nové, co jsme v květnu neviděli.
Zajímovostí je, že jsme během prohlídky narazily na tři svatby. No prču jsme z toho měli jak mi, tak i průvodce.
Odpoledne už pak bylo zcela v naší režii, a tak jsme se rozhodli zajít se podívat na pláž a trochu ještě pobrouzdat městem.

No a jelikož nám jen jeden den nestačil, hned na druhý den ráno jsme se vydali zpátky. Tentokrát bylo naším dopoledním cílem Národní muzeum Katalánska. Kde jsme se zasekli asi na 3 hodiny. Do muzea jsme zamířili především proto, že první neděli v měsíci je vstup zdarma. A říkám vám, opravdu to stojí za to. Pozdní odpoledne jsme pak strávili koupáním se v moři a brouzdáním po centru města.

Mějte se krásně a užívejte září,
vaše Fierush

PS: Pokud se zadaří, přidám sem nějaké fotky. ;)